Close

LinkedIn-virksomhedsprofil: Visninger, klik, handlinger og engagement

I går fik jeg et spørgsmål vedr., hvad det er for nogle tal man som administrator kan se på virksomhedsprofilen, når man som virksomhed har lagt en statusopdatering op. Administratorer af virksomhedsprofilen vil se ovenstående billede, når de klikker ind på virksomhedssiden. LinkedIn har fire områder de viser statistik på: Visninger: Antallet af gange en opdatering […]

Læs mere

Pimp din LinkedIn-profil med links og filer

Mange er ikke klar over, at det både er let og ligetil at pimpe en LinkedIn-profil, så nogle af de ting, man har arbejdet med, fremstår elegant og med illustrationer. Alle kan tilføje links eller filer under området “Kort beskrivelse” eller under de enkelte job man har haft. Den del, som LinkedIn kalder “Erfaring”. Ønsker […]

Læs mere

640 millioner potentielle LinkedIn-brugere

Jeg deltog i aftes i et webcast afholdt af LinkedIn. Omdrejningspunktet var rekruttering, men vi fik også nogle mere generelle informationer om LinkedIn-brug. LinkedIn havde 10 års fødselsdag i maj i år, og samtidig rundede sitet 225 mio. brugere. Det antal er siden maj steget til 238 mio., og LinkedIn tilføjer lige nu to nye brugere […]

Læs mere

Brutto- vs. netto-netværk på LinkedIn

Nogle af de spørgsmål jeg oftest bliver stillet, når jeg underviser i brugen af LinkedIn, handler om netværk. Hvem skal man invitere? Hvem skal man acceptere invitationer fra? Hvordan vedligeholder man sit netværk? Brutto- og netto-netværk på LinkedIn I hæftet “LinkedIn – Job og karriereudvikling på nettet” nævner jeg “brutto” og “netto” netværk. Det er […]

Læs mere