LinkedIn har slået sig fast som stedet, hvor folk netværker professionelt. Flere end 3 mio. danskere har en profil på LinkedIn, og flere og flere virksomheder bruger også LinkedIn til opsøgende salgsarbejde, employer branding og rekruttering.
Haai har et forløb til både SMV’er og mindre grupper i større virksomheder, der fokuserer på både på employer branding og på employee advocacy. Employee advocacy er, når medarbejdere klædes på til at være virksomhedens digitale ambassadører og dermed understøtter virksomhedens employer branding strategi. Haai tilbyder skræddersyede forløb, som hjælper virksomheder med at gøre medarbejderne til digitale ambassadører og understøtte employer branding strategien.
Et forløb kunne se sådan her ud:
1. virksomheden udvælger en mindre gruppe, der skal være (de første) digitale ambassadører
2. der afholdes en masterclass, hvor disse digitale ambassadører klædes på til deres nye rolle
3. alle ambassadører modtager 1:1 undervisning, så de får en toptunet personlig profil, sparring på tilgang og opsat KPI’er for deres forløb
4. månedlige check-ins på Teams à 15-30 min. i en periode på fx tre måneder med fokus på opfølgning på KPI’er, learnings, spørgsmål etc.
5. opfølgning på 1:1 undervisning for den enkelte deltager
6. opfølgning på KPI’er og evaluering af forløb.
Kontakt Annemarie Kirk for at høre nærmere om mulighederne for et forløb om employee advocacy i din virksomhed på info@haai.dk eller 21 73 30 33.